Kızlar 3 aylık kız bebeğim gündüzleri hiç uyumuyo zorla uyutuyorum ayagımdan yere koydugumda hemen uyanıyo uyudugunda da en fazla 15 dk.. Normal mi doktora götürücem sırf bu yüzden iştahı da yok zorla yediyorum.. Atak mı normal mi bu dönem.. Yaşayan tecrübe eden varsa lütfen yazar mısınız