İyi akşamlar bayanlar 🌃 20,5 aylık kızım var. 3 gün hafif ateşi oldu en yüksek 38,5 dereceyi gördü 4. Gün sağlık ocağına götürdük bademciklerinde kızarıklık yokmuş ciğerlerinde de sıkıntı yokmuş dinledi doktor bey. üst solunum yolu enfeksiyonu varmış geniz akıntısı ve balgamı var dedi ciğerlere inmemiş dedi dinledi ama yine de öksürük şurubu yazıcam dedi biz öksürüğü olmadığı için onu kullanmayacağız ama balgamı var dediği için asisti kullanmaya başladım yanlız prospektüsünde bebeklerde kullanımı zorunlu olmadıkça yazdığı için tedirginim sizler ne düşünüyorsunuz kullanan var mı bebeğine sonuçları nasıl olumlu olumsuz ?