Oğluma 4 5 gündür tuvalet eğitimi veriyorum. Küçük tuvaletinde ufak tefek kaçırmalar vs oldu yavaş yavaş oturuyor ama 2 gündür kakasını tuvalete yapmak istemiyor ve üzerine yapıyor 😥 söylemiyor . Tuvalete götürdüğüm zamanda kendini sıkıyor yapmak istemiyorum korkuyorum diye bu sefer üstüne yapınca hep her yer karışıyor daha çok korkuyor . Ne yapabilirim psikolojik olarak yıprattı bu süreç beni 😟