Kahvedelisianne merhaba ben hekim değilim kimya bilgimde yok ancak şöyle bir video dinledim , içerisindeki bitkisel esanslarin elde edilebilmesi için ( rakamlar hatalı olabilir aklımda kalmadi ama örneğin 10 mg ıhlamur için 300 Gr ıhlamur işlemden geçip o öz çıkarılıyor) biz yetişkinlerin bile tüketmesi oldukça zararlı oranlarda bitki işleme sokuluyor. Bu karışımların yoğunluğu rahatlamadan ziyade uyuşukluk yaratıyor ve o uyku sağlıklı bir uyku olmuyor. Ayrıca bitkiler doğru kullanılmadığında zararlı biliyorsunuz ki . Rezene ıhlamur papatya bile olsa yoğun kullanımı zararlı . Kaldı ki bebek bünyesi . Bir anne evladına zarar vermek hiç istermi tabiki istemez ama bazen çaresiz kaldigimizda yaptığımız hamleler maalesef dönüm noktaları. Tekrar düşünmenizi önerir uyku düzenini incelemenizi ve uyutma sekliniz ve zmanlarinizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim