mihramomm1
Hassas içerik yazısını göre göre okudum keşke okumasaydim nasıl kiyabiliyorlar ya nasıl vicdansız oluyorlar nasıl canavarlasiyorlar aklım almıyor ya gerçekten inanmak istemiyorum artık yazık değil mi o çocuğa ya küçücük bedene bunu nasıl yapabilirler ben böyle yapanlara insan bile diyemiy ya bende hamileyim ama içimde kipirdadikca burnumun direği sizladikca nasıl oluyor anlamıyorum vallahi keşke bana verseler o bebeği vallahi mis gibi bakarım evlatlarimdan ayırt etmem nasıl dayanıyorlar nasıl korkmadan yapıyorlar anlamıyorum