Daha doğalı bir kaç saat olan bebeği yastık kılıfına koyup çöpe atmışlar plasentasi bile kesilmemiş aklım almiyor bu nasıl bir vahşet biz nasıl bir dünyada yaşıyoruz madem bakamyacaksin aldır böyle daha mı az günaha girdin madem bakmayacaksin dogurdun ölüme terk etme sosyal hizmetlere götür koy bizim insanlığımiz nereye gidiyor 🥺Çok üzgünüm böyle bir çağda yaşadığım için böyle insanlarla aynı havayı soluduğum için . Bebegin durumu iyiymiş çok şükür tedavisi yapılıyormuş umarım o vicdansızlar yakalanır ne halt yedikleri ortaya çıkar ve cezalarını cekerler 🤲🏻🥺