Ben de kasaptan kemik alıyorum. Önce soğuk suda bekletip bir kaç defa da suyunu değiştiriyorum kanı temizlensin diye. Sonra geceden ocağa koyup kısık ateşte sabaha kadar yaklaşık 8-10 saat kaynadıktan sonra soğumaya bırakıyorum. Kemikleri çıkarıp suyu süzüyorum. Sonra süzdüğüm suya ilikleri boşaltıp blendedan geçiriyorum. Elde ettiğim suyu bubble buzluk poşetlerine koyup buzluğa atıyorum. Her kullanımda bir sıra (4 bubble) kesip yemeğine katıyorum.
İsterseniz suyuna sebze, defne yaprağı vs koyabilirsiniz.