birisi007 ozgealparslan Doktor alt-ust diye bir kuralimiz yok. Önce hangisi cikarsa demisti. Bir sorun yok yani
atam1938 ozgealparslan evet ilk üst dişleri çıktı normal bir durum dedi doktorumuz hatta 2 ayda 8 diş çıkardı kızım biraz ateşlendik ama çok şükür bebeğim şu an çok daha iyi 1 yaşayacak
Papatyannesi ozgealparslan benim kızımda 7 aylık üst dişlerinin yeri çok belli olmuş damagi falan şişmiş ama hala patlamadı 3 aylıkken başladı dün doktora götürdüm bana da sıralaması yok knce hangisi patlasa da normal dedi
Papatyannesi ozgealparslan bı ay daha bekleyemem gerçekten ya uyumuyor ağzını açmıyor ağzına bişey götürdüğüm zaman bı an önce ciksr inşallah o da rahatlar bende ,🙃
ozgealparslan Papatyannesi geçmiş olsun inşallah hemen çıkar rahatlarsınız bizim 1 gün sürdü ateş burun akıntısı ve ağlama o gün patlattık dişimizi tabi her bebeğin farklı geçiyor bu süreçleri Allah yardımcımız olsun 🙏
Papatyannesi ozgealparslan benim kızımda burun akıntısı var aslında o da belirti sayılıyor mu ki acaba