Yoo hiç sorun değil benim kızım da 3 aylıkken 5 aylık kilosuna 6 aylık boyuna sahipti. Doktoru tebrik etti bizi çok iyi bakmışsınız dedi ama her çocuk bir değil sonuçta hızlı gelişip ya da tam tersi yavaş gelişip zamanla aydaşlarını yakalayabilir. Büyük bir kriter değil sonuçta. Boşverin keyfini çıkarın sağlıklı olsunlar yeterki. 🥰