teachermom5 dediğim gibi kremleri kullanmayı bıraktım kabuk tutmasını kurumasını bekledim şuanda yine çatlak ama sızlıyor gibi bir acısı var sadece o da yarın öbürgün geçer yara ıslak kaldıkça yeniliyor kendini bence dediğim gibi gerçekten benimki çok kötü durumdaydı emzirmekten soğumuştum her emzirdiğimde ağlıyordum o kadar şey fayda etmedi hiçbir şey yapmamam fayda etti resmen