Oğlum 8 aylık yemeklerine tuz koymuyorum tabiki ayrı yapıyorum ama bizim yediklerimizden tattırıyorum pasta olsun yemek olsun her şeyin tadını alıyor yazın dondurma da yalattk çok az. Yani tattırmanın bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum ama tuz a 1 yaşından sonra az az başlarım şeker ne kadar geç o kadar iyi olur 👌