artcmn Dün geldi , şimdi salonu sadece supursun istedim ama siliyor da. Ki mop takili değil. Sadece süpürme yaptırmak için özellik yok mu uygulamasinda göremedim
Rokforcuk artcmn kullanıyorum. Yok ayrı ayrı s7 serisinde var o şekilde tek tek olabiliyor ben genelde çıkarıyorum mopunu bir tur süpürüyor sonra silme yaparken paspasını yıkıyorum ikinci kere süpürmeyi yaptırıyorum
beyazzkuguu artcmn mop takılı değilken zaten silemez ki. Silerken aynı anda süpürüyor da iki özellik aynı anda. Silmek istemeyince ben mopu çıkarırım. Halıda vs zaten mecbur çıkarıyorum halıyı tanımlamıyor ıslatıyor
yldrm12 artcmn canım mesela oda seçiyorsun ya altta kişiselleştir diyor. Ordaki damla işareti silme için yani damlama seviyesi. Onu kapatırsan hiç su damlamaz ve silmez
beyazzkuguu Rokforcuk halıda mob kalkma özelliği yok değil mi bende kullanıyorum da bulamadım mı diye sordum halıyı ıslatıyor
artcmn beyazzkuguu silemiyor ama yine de işlemi yapıyor, yani uzun sürüyor sadece süpürüp çıkmadı birde mopsuzz siler gibi silmeyi de yapti
Metehan-25 beyazzkuguu su seviyesini düşük tutun haliyi islatmiyor bende kullaniyorum her zaman hem siler hem supurur halida bir sikinti yasamadim
Zemzemss Metehan-25 benim aynı model halılarım hep ıslak kaldığı için hiç sildirmedim. Bende denerim düşük modda
yldrm12 Eylull12 kaç m2 ev. Yani ne kadar bi alanı süpürünce bitiyor. Acaba hep turbo modda mı süpürüyor evi
Eylull12 yldrm12 yani kaç m olduğuna bakmadm ama en fazla suprdigu 70 m karedir turbo özelliği nasıl oluyor onu bilmiyorum sadece çalıştıra basıyorum
Eylull12 Hep şarjda mi bırakıyorsnz yoksa dolunca çekiyor musunuz acaba ben iki üç günde bir calistirdigim için mi öyle oluyor şarjdan çekiyorum
yldrm12 Eylull12 ben hiç sarjdan çekmedim. Uygulamada oda seçtikten sonra kişiselleştir butonu var oraya tıklayın. Ayar en sondaysa ortaya falan getirin