Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 buçuk aylık bir haftadır yumurtaya başladık sabah yumurtasını verdim öğleden sonra da normalde yediği sebze püresine ilk kez çok az bulgur ekleyip kaynattım püre halinde verdim akşam çok kötü kusmaya başladı memeyi istemedi hep gülen bebeğim bakışları anlamsızlaştı acile gittik doktor midesine fazla gelmiştir dedi elim ayağım titredi kendi kendimi yedim tahıllara başlayayım diye bulgur kattığım için mi oldu diye kendimi çok kötü hissediyorum :(((