Selimselim Alacağız ama kararsız kaldım. 14 plus 54 bin, 15 plus 60 bin. 15 plus için olumsuz yorumlar okudum ama 14 plusla ilgili olumsuz yorum görmedim. Bu iki telefon hakkında bilgisi olan annelerim yardımcı olur musunuz bana
Zehra5252 Selimselim Ben 14 plus kullanıyorum gayette memnunum ama sizin tercihiniz tabi ki de hangisi size uyarsa kafanıza yatarsa onu alın derim
300715 Selimselim 15 plus kullanıyordum gayet memnundum kamera falan çok iyiydi işlemci olarak 15 plus daha iyi bence 15i tercih edin
Seryy_ OptimusPrime bende 11 kullanıyorum ve bildiğim kadarıyla son 1 güncelleme daha alacak sonra almayacak. Hani her yeni model çıktığında eski modellere güncelleme vermedikleri gibi düşünün o amaçla söyledim hanımefendiye.