Beyzaveduru Merhaba arkadaşlar. Arkadaşımın bebeği 17 aylık yürürken içe basma problemi var geç emekledi şu an sıralıyor desteksiz yürüyemiyor. Görüntüsünü yüklüyorum yaşayan yorum yapar mı
Betizz Bnm kızımda 17 aylık ayaga kalkıor bi kac adım atıyor ama tam anlamıyla yururemıyor 10 aylık emekledi bı ayagı bu sekılde içe basıyor doktora sordugumda henuz cok erken normal bunlar dedi
Betizz Beyzaveduru merhaba hastayız buralara hiç bakamadım yürüyoruz cok sukur 17,5 ayda yürmeye basladı
aslaninannesiiii Benim oglumda 17 aylikken yurumeye basladi deteksiz olarak ve suan bu seklde ice basiyor cocuk ortapedisine goturdum gayet normal bir bebekten 4 yasina kadar bir yetiskin gibi basmasini bekleyemezsiniz oldu