ayselkaradeniz 4 aylık kızım 4 gündür kakasını yapmıyor ve sürekli ağlıyor bu durumu yaşayan varmı yardımcı olabilir misiniz ne yapmam gerekiyor
cihangirrrr ayselkaradeniz korkmayın bende sizin gibi çok evham yapmıştım doktor doktor gezmiştim anne sütü alan bebek 10 güne kadar yapmayabilir benim bebek 8 günde bir yapardı
AEgemm ayselkaradeniz mamaysa 5 anne sütüyse 10 güne kadar normaldi sanırım. Oğlum da yapmıyordu o aylarda uzun bir süre 7-8 güne bir yaptı. Beslenmesini arttırdık biraz öyle düzeldi gibi olmuştu
elbay53 Benim ılk dört beş ay 4-5 günde bır yapardı kakasjnı.doktor normal demişti.probıyotık kullanıyordum ama..kullanmıyorsanız doktorunuza danışıp baslayabılırsınız
Husnur Demir ilacına başldıysanız ondan olabilir özellikle sağlık ocağının ki kabız yapıyor eğer öyleyse doktorunuza danışarak değiştirmenizi tavsiye ederim
SevimliHayaletCasper ayselkaradeniz anne sütü alan bebeklerin 1 haftaya kadar kaka yapmamaları normal. Endişe etmeyin