Tecrübeli anneler 1 aylık bebeğim var gazı fazla yediklerime dikkat etmeme rağmen süt içmiyorum ama yoğurt,peynir ve kefir tüketiyordum onlarda gaz yapar yeme dediler ama onlarında bebeğe ve bana faydası var bu yüzden kararsız kaldım fikri olan annelerim yardımcı olabilir mi ?