Selam kızlar bebeğim 2 aylık normalde sütüm kesildiği için günde 5 10 dk da olsa memeye koyuyordum tekrar gelir diye sağ dığımda 5 6 damla dışında bişi gelmiyordu 2 haftadır mama veriyorum bu hafta çok ağır grip oldum doktor serum taktı ve ilaç kullanmak zorunda kaldım hiç emziremedim ben 1 2 damla alsa bile şifası olur diye düşünüyorum serum olduktan ve ilaçları bıraktıktan ne kadar süre sonra emzirebilirim?