Benim bebeğim de aynı şekilde. Şu an 3 aylık hatta normalde günde 3 uyku yaparız ama bugün 2 uyku yaptık. Çünkü her seferinde 3 saatten fazla uyudu. 3. Uykuya yer kalmadı 😂😂 ben doktora sorduğumda normal, acıkırsa zaten kendisi uyanır demişti. Muhtemelen 4. Ay atağından sonra uyku düzeni tamamen değişecek. O yüzden şu an keyfini çıkaralım 😂😂