glz2 Lutfiye_yangoz dün taktırdım bende takmak için yerleştirdikleri şey acıtıyor spirali hissetmiyorsun bile taktıktan sonra hafif kanama oluyor yanına ped al mutlaka ara sıra Bi adet gibi hissiyat oluşuyor o kadar korkulacak yada abartılacak bişey yokmuş
glz2 Lutfiye_yangoz mutlaka sabah saatleri git kan tahlili istiyorlar ben bilmeyerek akşam üzeri gittiğim için bir kaç gün sarktı taktırmak
elfnurs Lutfiye_yangoz 1,5 ay önce taktırdım 5 dk falan sürdü çok hafif bı ağrı kendini kasma kesinlikle bı hafta ağrı olmuştu bende adetimi uzattı 11 gün sürdü bu Ay başkada zararı yok
Aklimideliricem Bende takarken 2-3 dk felan bi ağrı oldu sonra çok da bişey olmadı öyle gün içinde adetmişim gibi bi sızlıyodu arada o kadar
glz2 alisinannesi2205 tahlil çıktıktan sonra takma işlemi 4-5 dk falan sürüyor benim doktorum işlem yapmışken rahim ağzı kanseri için de tarama yapmak istedi o yüzden 10 dk falan oldu çocukla zor oluyor tek gitmesen iyi olur bende bebeğimle eşimle gittim içeriden çıkana kadar bebeğim hastaneyi ayağa kaldırdı resmen
glz2 alisinannesi2205 akşam saatlerinde daha sakin olduğu için akşam gidip iki gün falan gidebilirsin
ftslbs elfnurs devlet hastanesi için kadın doğumdan randavu almam gerekiyor değilmi birde aile planlaması diye birşey var ordamı yapıyorlar yoksa direk hastanedemi
dilara_0 Lutfiye_yangoz normal doğum yaptıysanız gerçekten hiçbir şeyi yokmuş kendimi bir defa kastım sonrası kolaydı. Ama adet sancısı yapıyor şuan ağrım var ama dayanilmayacak gibi değil.
Ocakalti Lutfiye_yangoz ben taktirmistim ağrısı falan olmadı ama bende durmadı kaymıştı geri aldırdım
dedeeminbusra Lutfiye_yangoz kanaması çok oluyor diye biliyorum. Bir arkdasim yoğun kanama yüzünden hemen cikarttirdi