fatmaauras Merhabalar 2,5 aylık bebeğim var kakasını 9-10 gündür yapamıyor genel olarak böyle yapıyor lavmanla yaptırmak zorunda kalıyorum doktorlar uzun süre kaka yapmamasına normal diyor ama bebeğim şuan çok zorlanıyor aynı problemi yaşayan var mı acaba
yenianne01 fatmaauras 6 ay yaşadım 30 günde. Sonra hiç yapmaz oldu ve korktum haliyle çok sayıda doktora götürdüm hepsi normal desede içim rahat etmesi sağlık ocağımızda ebede dediki dışkısını idrar yoluyla atıyordur dedi… kısacası çok korkarak 6 ay geçirdim ek gıda dönemine geçince normale döner dedi doktorumuz şükürki öyle oldu ama ben çok taktım aşırı hemde tuvaletini yapamadığı içinde gaz sıkışması daha yoğun oluyordı şükür düzeldik 17 aylığız şuan
sule176_ fatmaauras benim bebegimde dofdugundan beri 15 20 gün arayla tuvaleti yapti anne sutu ici ictgi icin posasi az olur oyuzden gec yapr dedi doktr şuan 1 yasinda ve 1 haftadan önce yapmiyr hala tuvaletni yapmaya yakin cok huysuz oluyr baklm nekdr daha sürecek bu boyle
fatmaauras yenianne01 peki belli süre sonunda siz desteklemeden yapıyor muydu ben lavman yapmak zorunda kalıyorum ya da acile götürüp müdahale ettiriyoruz