Bence doktora götür için rahat etsin ama bende çocuğumu otizm mi diye götürdüm daha kapıdayken otizm olmadığını anladım gerçekten Allah yardımcıları olsun çok çok farklılar. Bizi gelişim testine gönderdi bide EEG istedi dalmaları var diye onlarda sıkıntı çıkmayınca tvyi kes, göz teması kurabileceğin oyunlar oyna, yaşıtlarıyla oynatmaya çalış vs vs demişti 3 ay sonra da kontrole gel demişti