Bebeğim tam 2 aylık iki gündür emmek istemiyor kucağıma alıp emme pozisyonuna koyar koymaz ağlıyor sütüm çok tazikli geliyor bundan sanırım bi çözüm varmı hastanenin emzirme danışmanına gittim ama faydasını görmedim yaptığım şeylerin aynısını söyledi çok yoruldım bu konuda lütfen başına gelipte çözüm bulan varsa yazsın🙏🏻