segah06 Acil doktoru receteledi fakat çekimser kaldım. Kullanan oldu mu? 8 haftalık hamileyim. Boğaz enfeksiyonum var
beyzzsenturkk_ segah06 hamileyken hiç kullanmadım ama doğum sonrası kullandım emzirirken yani emzirirken kullanılıyorsa hamileyken de kullanılır diye düşünüyorum
Pamukpasta segah06 kadın doğum doktoruna danışmakta yarar var. Fakat B grubu ilaclari uygun görüyorlar gebelikte ver emzirme döneminde. enfeksiyonun bebeğe geçmesindense ilacın geçmesi tercih ediliyor
Twin_mom segah06 ben kullanmıştım. Doktorum sıkıntı yok demişti ama siz yine kendi doğum doktorunuza danışın
odtz segah06 ben kullandım hamile olduğumu bilmeden hem de su annbebeğim kucağımda uyuyor :) Doktor önerisiyle kullanabilirsiniz