rabiaguney Selam kızlar, oğlum 2 buçuk aylık, hem mama hem emdirerek ilerliyorum. Kakasını 2-3 günde bir yapıyor, nomrla bir durum mu?
aktann Merhaba aynı durum bizdede var zeytinyağıyla yaptırmayınca kendisi yapmıyo bida sürmüycem kendisi yapsın diyorum ama ıkınmasına dayanamıyorum ne yapmam gerekiyor 2.5 aylığız