Kaylamom Üşüttük sanırım kızım ve ben aşırı burnumuz tıkalı ben önemli değilimde yavrumun burnunu nasıl açabilirim ememiyor 😔😔🤧
ceylanakyuz Kaylamom serum fizyolojik kullanın yada ben özel olarak bebek deniz suyu spreyi aldım banyo sırasında burnuna sıkıyorum birer fıs sonra burnuyla oynuyorum hareket ettiriyorum oynayınca hemen hapşırıyor zaten bütün pislik çıkıyor
bebegimdogdu Serum fizyolojik alıp burnuna sıkabilirsin birde burun aspiritörleri var serum suyu sıktıktan sonra onunla çekebilirsin eczanede satılıyor eğer yakınınızda ebebek varsa ordanda alabilirsiniz