bisusbe_ Daha önce bir hesabım vardı kullanmıyordum bir süredir geri geleyim dedim de uygulama hiç eskisi gibi değil reklamlardan bahsetmek bile istemiyorum sürekli hata veriyor bir de eskiden daha şendi buralar ya konu başlıkları bile değişmiş 🥲
EsrraZ bisusbe_ fake olanlar ana avrat sövenleri demek bile istemiyorum bende artık nadir gidiyorum çok kötü 👎
bisusbe_ EsrraZ bende arada fikir edinmek için giriyordum bazı konularda ama artık fikir verecek kimse yok ortamda happy momda öyle üzücü 🥹