Bol bol su içip emzir ve bebeğin her uyuduğunda uyu. Belki denemişsindir ama, stres yaptıkça azalır. Normalde tazyikli olan sütüm ilk regl olduğumda hiç denecek kadar azaldı bi anda ve bebeğim 5 aylıktı. Mama verseydim arkası kesilmeyecekti biliyordum, inatla sürekli emzirdim, boş memeyi verdim ve bolca su içip stresi olabildiğince attım kafamdan, gerçekten işe yaradı be zamanla düzeldi. Umarım işe yarar 🙏🏻