ysmnabd evet benimki de öyle 15 gün oldu şu ana kadar isteyerek ağzını sadece 1 2 kere açtı o da yoğurt için bugün biraz da armut yedi. sebzelere falan hiç ağzını açmadı doktorum birkaç sebze verdikten sonra 1 2 meyve ver sonra tekrar sebzeye dön dedi ben şu an o şekilde yapıyorum sizde isterseniz öyle deneyin benimki kaşığı gördüğü an ağzını kapatıyor ama mesela eline veriyorum elinle ağzına götürüyor Sanırım kendi yemek istiyor