Sezaryen olalı 3 ay oldu hala bitmeyen bir regl kanamam var doktorum adet düzenleyici amacı ile duphaston ilacını verdi ilacın süte geçip geçmediği ile ilgili bir bilgi yok içen var mı ? 3 aydır süren kanama psikolojimi bozdu süte geçer mi diye de korkuyorum bir çıkmaza girdim kullanan var mı yada doğum sonrası bitmeyen adet için yaptığınız farklı bir şey ?