Kızlar ben yeni bir yatak odası takımı aldım ürün geldi kuruldu daha üzerinde 2 gece yatmadan karyolasi kırıldı dolapta çizikler deformeler vardı parca değişecek dediler ama sonuçta ben bunu spotcudan almadım 85 bin tl verdim okadar soğudum ki mobilyadan yani iade etmek istiyorum fakat %30luk bir bedel ödemem gerekiyor sanırım daha az zararla iade sansim varmi süreç hakkında bilgisi olan varmi