4 aylık
Biz atak döneminde olduğumuz için aktiviteler sınırlı kaldı 🥲
Yüzüstü etkinliği, yuvarlanma, kitap okuma, şarkı söyleme, arada dışarı çıkarma (hava soğuk) gibi etkinlikleri çok az süreli yapıyoruz. En mutlu olduğu anlar sabah ilk uyandığında 😌