Merhaba herkese
13 aylık bebeğim geçen hafta 04.11.2024 tarihinde menenjit aşısının son dozunu oldu. Fakat dört gündür sadece sol bacağını tutuyor sanki ağrıyormuş gibi ve çok huzursuz. Aşının ilk etkileri geçtikten sonra böyle bir durum yaşayanınız oldu mu acaba?
Sevgiler