aybarsbebekk alkışı yapiyordu kozim o zaman omu da kendi elimi onunki ile çarparak ogretmistim her yaptığına alkış yapa yapa , bay bay da aynı odadan çıkarken bisey yaparken surekli herseye bay baydı, babildamayi kendisi 7 aylıkken yapmıştı ve emeklemiyir popo ustu zıplayarak gidiyordu koltuklara tut7nup kalkma felan yoktu siz konuşun öğretmeye çalışın hareketleri yapacaktır o da