37nur37 7 aylık kızımın bacağı kırıldı. Dizüstünden kırılmış.ileride yürümesini etkiler mi acaba 3 hafta alçıda kalacak kasıktan parmaklara kadar
Fndkurdu 37nur37 daha yürümediğim ve emekleme zamanlarım da bebekken benimde topu ktan çatlak kırık varmış komple alçıdaymış bacağım. Şuan 27 yaşındayım hiçbir sorun yok ayağımda çok şükür. Çok geçmiş olsun inşallah sizde de sorun olmaz
lidokain 37nur37 yok neden engellesin ki bsey olmaz ben kalça çıkigindsn kurtulmuşm gayet iyiyim kiriktanda bir şey olmaz ilerde.