Bebeğim bir aylıkken saçını sıfır kestik çok yavaş uzuyor temmuz ayında kesmiştik hala yok gibi kısacık ne yapmam gerekiyor hızlı uzaması için
Birde kız bebek, siması da erkeğe benziyor her gören erkek mi diyor 🤣 kullanıp memnun kaldığınız bir şampuan vs önerilere açığım