Valla ne yaptıysam beceremiyorum. 3 yaşına girdik ekimde. Eylül de tuvalet eğitimine başladım gayet olumlu yaklaştı. Ancak 💩olarak yapmak istemiyor. Bir adım ilerleme yok. İdrar ihtiyacını güzelce bir günde öğrendi ama diğeri yok. Nasıl öğretebilirim farklı tekniği olan var mı veya ne kadar sürede alışır. Yoruldum çünkü ister istemez arada sesim yükseliyor. Başa dönmek de istemiyorum diğerini güzel öğrenmişken. Gece dahi ilk günden itibaren yapmadı. Ama 💩yok.