teachermom5 Yenıdogan kızcemi evde tek kat giydiriyorum ama dısarda nasıl giydirmeliyim bilmiyorum üstüne yelek hırka uzun kollu zıbın gıydiririm ama altına ne yapacagım içine ne giydiiyosunuz bebelerinizin
uykusuzanne__ teachermom5 altına ne yapacagım içine ne giydiiyosunuz bebelerinizin Kilotlu çorap giydiriyorum üstüne kalın pijama yeterli oluyor
Mnli teachermom5 peluş tulumlar oluyor onlar çok kurtarıcı geçene sene peluş mont ve astronot almıştım çok çok soğukta ikisini nir giydirdim genelde sadece peluşu giydirdim
Mnli teachermom5 bedenine göre alırsanız büyük çok mantıklı olmuyor çocuğa olana kadar sezon geçiyor zaten seneye hiç bir türlü kullanılmaz