Bebeğim 3.400 Gr doğdu 15 günlükken kontrolde 3.700 falandı şu an 45 günlük 4.500 civarı olmuş. Şöyle ki hiç mama kullanmadık anne sütü ilerliyoruz ama bazen sütüm iyi oluyor çocuk lıkır lıkır içiyor ama bazen akmıyor gibi. Arada sağıyorum iyi çıkıyor bazen damla çıkmıyor. Haliyle o zamanlarda bebiş doymuyor. Ne yapmam lazım ya o zaman mama mı versem..meme reddi yaparsa diye korkuyordum