Kızım 1 haftadır rahatsız yeşilimsi burun akıntısı var dün ve bugünde ateşlendi bugün ateşi 39 a çıktı soydum kafasını suya soktum calpol verdim ateşi 37 ye düştü 1 saat içinde 10 aylık bol bol et suyu tavuk suyu çorbası içiriyorum burnunu çekiyorum sürekli hastaneye götürsemmi acaba ilk defa hastalandı ateş kaç olunca hastaneye gitmeli önebilceğiniz şeyler var mı birde atom yaptım atom yediriyorum ayriyeten güçsüz düşmesin diye başka ne yapabilirim ?