Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. Doğduğunda. Beri philips avent emzik kullanıyorum. Uyurken emziği kullanıyor en başından beri öyleydi alıştı iyice. Ama damaklı olduğu için ağız yapısını bozar mı merak ediyorum. Üstünde ortodontik yazıyor ama bilemedim. Bibs diye bir emzik var damaksız onu öneriyorlar bir de ama. Damaksız daha fazla ağız yapısı bozar diyen doktor da var. Kararsızım siz ne yapıyorsunuz?