mutlukoala KolikBebekSahibi Q8 max plus kullanıyorum. Elim ayağım. Süpürmesi çekişi çok güzel. Silmesi ehh. Halıları toplayıp siliyorum bazen. Normalde kullanmıyoru. Silmesini pek. Genel bütün evi sileceksem halıları toplayıp açıyorum.
eserekli_kiz11 KolikBebekSahibi Q8 var bnde memnunum paspas icin bsy diyemicem islatip geciyor yani elle silme gbi degil ama bana göre cokta gerekli birsey degil surekli supuruldugu icin temiz kaliyir