Beyazgul_06 Bebeğim 2 aylık.Doktor iki saatte bir yarım saat emzir demişti.Ama biz hiç yarım saati göremiyoruz.Hatta 10 dakika olduğunda çok şükür diyorum.Emzirme süresini artırmak için ne yapmam gerekiyor?
nehirege Beyazgul_06 Benim doktorumda kilo alımında sıkıntı yoksa acıktıkça ver dedi zaten acıkmadan emmiyorlar, bu sefer memeyle savaşıp inatlaşıyorlar. O daha kötü istemediği zaman sakın zorlama sonra memeyi bırakır. iyice acıkınca 10 dk geçiyor zaten merak etme ☺️
Beyazgul_06 Elifnaz_rabia Emzirdikçe daha da azalmaz mı süresi daha çabuk doyacak midesi boşalmadığı için
Beyazgul_06 nehirege Zaten savaşmadan emzirmeyi bitirmiyoruz ki.O inat ben inat 😂 işte acıktıkça emzirince bir diğer emme süresi kısalıyor yine kısır döngüye giriyoruz
nehirege Beyazgul_06 inat etme aman diyeyim bunlarla inatlaşmaya gelmiyor 😂 benmkininde emme süresi çok kısaldı ama çok normal artık daha hızlı çekiyor ve doyuyor aç olsa ortalığı inletir merak etme canım ☺️
ZmrtDila Biz ne zaman mız mızlanırsa yoksa emiyor inat ediyor kuzum açıksın emsin yoksa kusuyor fazlayı gece hiç kaldırmıyorum kendi ağlıyor öyle 10 bile degil uyuyor tekrar 1 saat sonra öyle 2 ay bitiyor ilk aylar saat başııı
Beyazgul_06 ZmrtDila İki ayımız bitiyor bizim de ama gece uyanıyor ağlayıp ben de hemen emziriyorum.Gündüz de iki saatte bir yapmaya çalışıyorum bu seferde 10 dakikayı geçmiyor emmesi.Mızırdandığında emzirirsem de 6 7 dakika
Annekuzusuuu 9 günlük bebeğim var emzirme süremiz 10 dakka ile yarım saat arasında bazen 5 dakika bile emdiği oliyor doyuyormu doymuyor mu anlayamıyorum uyuyonce 2 saatten erken uyanmaz genelde sizce uyandırmalımıyım 5 -10 dakkalık emzirme süreleri olunca,
Beyazgul_06 Annekuzusuuu En başlarda zaten uykuya meyilli oldukları için zorla da olsa uyandırıp emzir demişti bana doktor.İki saati geçirmemeye çalış canım.Kan şekeri düştüğü için sıkıntı oluyor Allah korusun
edaydogan Ben başlarda 45 dk bi göğüsten 45 dk bi göğüsten emziriyodum doktorum delimisin dedi bana ztn bebek göğüsteki sütü 10 dk içinde bitrir demişti 45 emziriceğine her istediğinde 10 dk ver demişti