Cildim karma o yüzden her ürün iyi gelmiyor.
Temizlemeye daha çok önem veriyorum
Kil maskesi, asitler , peeling, retinol vs. fırsat buldukça uyguluyorum.
Sivilce yapmayan yağlandırmayan güzel bi nemlendiriciye denk geldim tesadüfen onu kullanıyorum her gün.
Ara da kağıt maske veya doğal karışımlar deniyorum vaktim olursa.