Sevgili anneler öncelikle selamün aleyküm herkese 🤗 Benim kızım bir yaşına girecek doğum günü için küçük çaplı bı kutlama yapmayı düşünüyoruz. Fikirlerinizi söyler misiniz nasıl bi konsept yapmalıyım. Çok şatafatlı olmasına gerek yok ama ilk yaşı ya kutlamadan geçmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻