Cckkbr 4 çoçuğum var 13,11,9 yaşındalar ve 17 aylıkta en küçüğümüz bence asıl bu zaman çoçuğu olmalı insanın Samimiyet dost arkadaş aile akraba bitti insanın hayatı eşinden ve çoçuklarından ibaret oldu bu benim düşüncem tabiki hatta rabbim nasip ederse 5 çoçuk daha düşünüyorum