lagerthaa Her emzirme sonrası gazını çıkarmaya uğraşıyorum ama bazen ne yaparsam yapayım çıkmıyor direk yatırıyorum öyle olunca özellikle gece başka napabilirim ??
ykubra93 lagerthaa canım bebeği omzuna al iki kolunu arkaya doğru al öne doğru atmasın sonra sırtını ov 3.4 dk sonunda muhakkak çıkarıyor benim hep o şekilde. Deneyip yazabilrmsn :))
ykubra93 lagerthaa aynısını iki ayağını arasındada yapabilirsin ama unutma iki koluda arkasında olcak ön tarafa atmasın kendiliğinden çıkıyo.
lagerthaa ykubra93 hmm kollarını arkada tutup mu yapayım yani normalde omzumda oluyordu kolları… şuan uyuyor deniycem :D
aaslanbeyy İllaki o gaz çıkıyor ya ☺️ mesela tam diyorum yok çıkmayacak gazı gaz çıkıyor 😃 midesi omzuma gelecek şekilde yapıp ellerimi kubbe şeklinde yapıp vuruyorum bazen de sadece sıvazlayınca çıkıyor
mamalika 2 aylık bebeğim emzirdiğimde ya uyuyor ya da gazını çıkartmak istediğimde ağlıyır memeden ayrılmak istemiyor. İkş durumda da gazını çıkaramıyorum napıcam bilmiyorum artık :(