serife_krtkn yeğenim 3 yaşında 3 senedir Dalin kullanıyor. 1 kez bile degiştirmedi ablam şampuanı. Benim kızım da 8 aylık. 8 aydır da ben Dalin kullanıyorum. Ecowell filan gereksiz pahalı bence. Ayrıca göz yakıyor demişler. Nasıl göz yakıyor anlamadım. Ben dalini direkt gözüme döktüm resmen, yakıyor mu diye test etmek amaçlı. Asla yakmıyor. Kızımın saçları gayet sağlıklı, güzel uzuyor ve ipek gibi.