Nur0809 Arkadaşlar buhar makinesi kullanan varmı bebeğimin burnu tıkalı evime alsam hafayı nemlendirmek için etkili olurmu?
Pinkbery Nur0809 ben Chicco marka kullanıyordum bozuldu. Şimdi yine alıcam. Memnunum havayı güzel nemlendiriyor. İkinci el bakabilirsiniz uygun oluyır fiyat bende bukez ikinci el bakıcam. Diğeri hediye gelmişti. Temiz kullananlar var cunku letgo da falan
sevimli61 Nur0809 bebeğim üstünü açtığı için evim çok sıcak memlendirici kullanmadığım günler burnumuz kanıyor ben gayet memnunum motorola kullanılyorum
Nur0809 Deletedmom280 nem derecesini bilmiyorum ama doğalgazı baya yüksek yakıyorum gecede kuru oluyo odamız bebeğim üstünü açtığı için odamızın ısısı yüksek
Derinkomm Ben kullanıyorum doktor yüzde 40-50 arasında olsun dedi. Burnu falan akmıyor etkili olduğunu düşünüyorum. Çok nem de iyi değil. Weewell markası büyük siyah dijital ekranı üzerinde. Modelin adını bilemiyorum şu an.