Gaz probleminiz yakın zamanda geçecektir merak etmeyin. Benim bebeğim de bazen az emiyor bırakıyor hemen, gezerek ya da zıplayarak emziriyorum. Emsin de nasıl emerse emsin derdindeyim. İnanın emzirmek büyük nimet. Mama ile beslense daha çok gaz olacak belki? Bilemezsiniz. O yüzden bebeğinizin sağlığı için dişinizi sıkmak zorundasınız. Zor bir süreç evet ama geçecek emin olun.